4 Haziran 2013 Salı

HER YER TAKSİM HER YER DİRENİŞ

Ben bir ÇAPULCUYUM)….Ben demokratik hakkımı kullanıp Türk Bayrağımı alıp,isyan edip,artık YETER diyerek sokağa çıktım diye bana ÇAPULCU diyorsun..T.C yi kaldırmak istediğin için isyan ediyorum..Güzel dinimi siyasete alet ettiğin için isyan ediyorum..Atatürküme “ayyaş” dediğin için isyan ediyorum..Bu korkunç lafında ısrar ettiğin için isyan ediyorum..10 tane ağaç için için eylem yapan masum vatandaşın çadırlarına saat 05:00 de baskın yaptığın için isyan ediyorum..Şehidime KELLE dediğin için isyan ediyorum..Bebek katili APO ya “sayın Öcalan” dediğin için isyan ediyorum..Yaşam biçimime müdahale ettiğin için isyan ediyorum..PKK ile masaya oturduğun için isyan ediyorum..Atatürk Orman Çiftliğindeki BİNLERCE ağacı kesip kendine 320 Milyon dolara ultra lüks başkanlık sarayı yaptırdığın için isyan ediyorum…ATATÜRK KÜLTÜR MERKEZİNİ de yıkacağım dediğin için isyan ediyorum…5 günde ki 235 eyleme resmi olarak 8-9 MİLYON kişi katıldı…Bu kadar insana ÇAPULCU diyorsun..evet kabul ediyorum Ben bir ÇAPULCUYUM….BİZ ÇAPULCUYUZ….Her zaman ki gibi yine yurtdışına kaçıyorsun…4 günlüğüne yine kaçıyorsun..Geri geldiğinde BİZ yine burada olacağız..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder